A CND-ről

EGY DÖNTŐ FELFEDEZÉS

Ki gondolta volna, hogy a körömápoló iparág leginnovatívabb vállalata egy fogorvosnál tett véletlen felfedezésből született? Pedig Dr. Stuart Nordstrom figyelmét egyik páciense hívta fel arra, hogy a fogába helyezett ideiglenes tömésnek pont olyan illata van, mint a porcelán körmök építéséhez használt anyagnak. A furcsa ötlet eredménye volt a SolarNail™ liquid, az iparág első monomer folyadéka, az erősebb, mégis rugalmasabb műköröm érdekében. Egyúttal ez volt az első természetes hatású, nem sárguló műkörömépítő anyag. A SolarNail™ felfedezése mérföldkőnek számít. Megváltoztatta a körömipar jövőjét. Mai napig, szenvedélyes szakemberekkel növekvő csapatával karöltve, a CND folytatja az iparág innovációját, ahogyan az elmúlt 34 évben, most már a világ 65 országában.

INNOVÁCIÓK SORAvinylux-faq-consumer

A SolarNail™ nem egy tiszavirág életű csoda, stabil és megalapozott szerepe nem merült homályba. A Nordstrom család számára felhívás volt keringőre, hogy valami olyanba fogjanak, ami mindenki számára ismeretlen terület volt akkoriban. A kemény munka és okos kémia lefektette az alapokat, az induló vállalkozás újabb és újabb innovációkat tűzött ki és ért el egymás után. A töretlen siker és fejlődés a mai napig változatlan.

MINDIG AZ EMBEREK A LEGFONTOSABBAK

Minden új áttörés növekedést hozott: a 80-as években a vállalat évről évre megduplázta árbevételét. Felismerve a tényt, hogy a jó vezetés hosszú távon nem csupán vállalkozói szellem és puszta magabiztosság a családi vállalkozás fegyelmezett és stabil piaci szereplővé vált. Mindeközben sosem veszítette el a személyes kapcsolatot a szakemberekkel, akik a vállalat szívében élnek. A felejthetetlen képekben, melyeken új termékek kerültek bevezetésre és új ablakok nyíltak a szépség világa felé, ahol a körmök fontos szerepet töltenek be. Az ablakot egyre szélesebbre nyitva, a vállalat a professzionális körmösök valódi igényeire és vágyaira fókuszált. Jan Nordstom-Arnold, a vállalat társalapítója a cég oktatás iránti elkötelezettségének szószólója.

A KIVÁLÓSÁG KULCSA AZ OKTATÁS

A Creative Academy képzőközpont tanfolyamai, tréningjei és mesterprogramjai nem csak technológiában, oktatásban is a legmagasabb szintre emelték a CND-t. Az évek alatt a vállalat az iparág legjobb hírnevű oktatóprogramját építette fel, mely felhasználóbarát, megtanulható.  A kéz- és lábápoló szakemberek szószólójaként a CND jelentősen növelte a szakemberek tudásszintjét, termékismeretét, hitelességét és hozzájárult ahhoz, hogy szépségipari vállalkozások stabilabbak és erősebbek legyenek. A cég oktatási nagykövetei (Education Ambassador) körmös szakemberekkel dolgoznak világszerte, szalonokban, kiállításokon, együttműködve a forgalmazókkal. A több százezer szakember közül, aki elkezdte a CND oktatási programját, 10 000 mester szintet ért el, 1000 pedig nagymesteri címmel rendelkezik.

MINDEN A TUDOMÁNNYAL KEZDŐDIK

Az emberi tényező fontossága mellett, a CND szilárdan tudományos alapokon működik. Túl a marketingen, a vállalat legnagyobb tudása a kémia és a körmösöknek tett ígérete. Abban az időben, amikor más cégek kiszervezték a kutatási tevékenységet, a CND egy egyedi, több millió dolláros kutatási és fejlesztési központba fektetett. A cég K+F ráfordításai igazolták a várakozásokat, úttörő márkák születtek mint a RETENTION+ por/folyadék rendszer, a BRISA zselé, a SPAPEDICURE, a SPAMANICURE, a SCENTSATIONS™ és a SOLAROIL.

2009-ben a CND elindította professzionális körömlakk családját, a Color & Effects lakkokat, melyekben végtelen lehetőség rejlett. A rákövetkező évben, 2010 májusában a CND forradalmasította a körömipart a CND SHELLAC bevezetésével, amelyet öt éves saját kutatómunka előzött meg. A három lépcsős rendszer, mely UV fényre köt, 14+ napon át tartós, fényes körmöket garantál, száradási idő nélkül. “Kutatóink megtalálták a modern megoldást minden problémára, amely a normál körömlakkok kapcsán frusztrálja a nőket. A CND SHELLAC bosszankodástól mentes és kényelmes” mondta a CND társalapítója, Jan Arnold. “A nők végre visszakapják az elvesztegetett időt.” A körömlakk legjobb tulajdonságait kombinálva a zselék legjobb tulajdonságaival, a CND egy teljesen leoldható körömlakkot hozott létre, amely teljesen átrendezte az iparágat, és ismét megerősítette a CND vezető pozícióját mind a technológia, mind a színek és innováció területén.

A CND SHELLAC™ bevezetését követően, folytatva útját az innovációs ösvényen, a cég bemutatta a BRISA Lite leoldható zseléket, melyek a természetes köröm tökéletesítését és meghosszabbítását szolgálják. Nemrégiben, 2013 májusában jelentette be a CND a VINYLUX heti körömlakk rendszer piaci bevezetését, amely a körömlakkok forradalmát jelenti. Egyedi, két lépcsőből álló rendszere tapadásfokozót tartalmazó színes lakkból és egy fedőlakkból áll. ProLight Technology™ rendszerének köszönhetően tartóssága a természetes fény hatására tovább növekszik. 60-éve először, a CND megváltoztatta a “hagyományos” körömlakk összetevőinek képletét, mely úttörő hét napos, töredezés mentes viseletet biztosít.

A KULTÚRA EGYENLŐ A JÖVŐVEL

Mára a CND az őszinteség, a tisztesség, a bizalom, a tisztelet, a kommunikáció és elszámoltathatóság legmagasabb szintű kultúráját képviseli. Ez a stabil alap segített vállalatnak abban, hogy megszerezze a cégcsoporton belüli vezető pozíciót először a Revlon, majd a barcelonai székhelyű Colomer Group portfóliójában. Víziójának és 80 éves történetének köszönhetően a Colormer Group több, mint négy tucat márkát nevelt fel világszerte, amelyeket mind szilárd vállalkozó szellem jellemez, és képviselik a szépségipar minden ágát, a fodrászati, kozmetikai és kézápolási termékek szakmai és lakossági kínálatát. 2013 augusztusában a Revlon bejelentette, hogy bővíti professzionális márkái kínálatát és felvásárolta a Colomer Groupot, ezzel együtt a CND-t. Az akvizíció 2013 októberében zárult le, amelynek köszönhetően a CND hivatalosan is a világ egyik legerősebb fogyasztói márkáinak egyike lett.

ÚJ VÍZEKEN EVEZVE

Több mint 18 éve, a CND úttörő módon vezette be a körömipart a kifutókra, ezzel kijelentve, hogy a köröm az öltözködés és a divat része. 2013-ban, a CND frissítette mottóját: Nails. Fashion. Beauty. (Körmök. Divat. Szépség.) Ismert divattervezőkkel karöltve, a New York-i divathéten és világszerte a kifutókon új szerepet tulajdonít a körmöknek. A jövőben, a CND folytatja elkötelezett munkáját az iránt, hogy a szépség fogalma magába foglalja a körmöket is, és a folyamatos innovációtól feltüzelve szószólója a szépség szakmának. Dél-Kaliforniában, a szépségipar legelhivatottabb csapata keresi a körmök nyújtotta újabb és újabb lehetőségeket, karöltve egy budapesti magyar csapattal.